poniedziałek, 14 marca 2016

Skurczone sukienki.

Sprzedam 2 sukienki. Wyjęłam wczoraj z pawlacza po zimie i chyba się skurczyły. Niemożliwe przecież żebym to ja się rozkurczyła......
Obie rozmiar 42 ale ja mam 40  i je nosiłam jako luźne, proste sukienki. Super do pracy.
Czerwona jest z firmy Ryłko (też szyją ciuchy). Dobra gatunkowo, z tylu długi zamek, rękawy 3/4, długość 91 cm.  Ta w kratę jest dłuższa ma 98 cm i też rękaw 3/4, jest wciągana przez głowę (elastyczny materiał), tzw. "sukienka awaryjna".  Obie nie mają podszewek. Ta w kratę ma wpuszczane kieszenie.
Sukienka z Ryłko na zdjęciu wyszła malinowa a w rzeczywistości jest czerwona.
Cena każdej z nich 15 zł. + kp.










5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Witam
Czy sukienki są już sprzedane bo jeśli nie to ja wezmę obie
Grażyna

Anonimowy pisze...

Witam

Również jestem zainteresowana obydwiema sukienkami :) jako przyszła mama, idealne byłyby na ten czas :)

Donka pisze...

Sukienka w kratę do wzięcia. Zapraszam aldonagrzeszczak@gmail.com

sasaidka pisze...

Czy sukienka w kratkę jest nadal do wzięcia? Jeśli tak-można prosić o wymiary w ramionach, pasie itp.

sasaidka pisze...

Czy sukienka w kratkę jest nadal do wzięcia? Jeśli tak-można prosić o wymiary w ramionach, pasie itp.